31 Ιαν 2010

Editorial

Αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου ιστολόγιο για 12 λόγους. Ο δωδέκατος είναι ότι το σκεφτόμουν για καιρό. Οι άλλοι 11 είναι εντελώς ασήμαντοι. Εδώ είμαι λοιπόν! Πώς είπατε; Νέος; Ε, όχι και τόσο νέος στο χώρο των ιστολογίων. Έχω ήδη δημιουργήσει πέντε blogs, τα οποία θα δείτε στη λίστα συνδέσμων, εδώ στο πλάι, όπως μπαίνεις δεξιά.
Στόχος του ιστολογίου είναι η επικοινωνία και η ανταλλαγή απόψεων σχετικά με θέματα γενικής φύσεως αλλά και εκπαίδευσης, τόσο όσον αφορά την επιστημονική της διάσταση, όσο και την καθημερινή πρακτικής. Τη σχολική τάξη την έχω στο μυαλό μου σαν μια συνεργασία μαθητών, δασκάλου και γονιών. Ο δικός μας ρόλος, αυτός των εκπαιδευτικών, είναι να συντονίζουμε, να ενισχύουμε και να ανατροφοδοτούμε αυτά τα τρια δυναμικά στοιχεία.
Αρκετά όμως με τα θεωρητικά.
Εγώ λοιπόν θα είμαι εδώ! Και θα τα λέμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου