6 Οκτ 2010

Χειμώνιασε!

Με αυτή την εικόνα μας υποδέχτηκε -ανεπισήμως- ο χειμώνας εδώ στα δυτικά. Ακόμη και με αυτό τον καιρό η απογευματινή βόλτα δίπλα στη θάλασσα έχει τη χάρη της. Ακόμη πιο εθιστικός ο απογευματινός καφές στη σοφίτα με αυτήν ακριβώς τη θέα. Άντε, καλό χειμώνα!


Ο κυρ Βοριάς παράγγειλεν ούλω των καραβιώνε:
«Καράβια π’ αρμενίζετε, κάτεργα που κινάτε,
εμπάτε στα λιμάνια σας, γιατί θε να φυσήξω,
ν’ ασπρίσω κάμπους και βουνά, να κρυώσω κρυές βρυσούλες,
κι οσά ’βρω μεσοπέλαγος, στεριάς θε να τα ρίξω».
Κι όσα καράβια τ’ άκουσαν, όλα λιμάνι πιάνουν,
του κυρ Αντριά το κάτεργο μέσα βαθιά αρμενίζει.
«Δε σε φοβούμαι, κυρ Βοριά, φυσήσεις δε φυσήσεις,
τι έχω καράβι από καρυά και τα κουπιά πυξάρι,
έχω κι αντένες προύντζινες κι ατσάλενα κατάρτια,
έχω πανιά μεταξωτά, της Προύσας το μετάξι,
έχω και καραβόσκοινα από ξανθής μαλλάκια·
κι έχω και ναύτες διαλεχτούς, όλο άντρες του πολέμου,
κι έχω κι ένα ναυτόπουλο, που τους καιρούς γνωρίζει,
κι εκεί που στήσω μια φορά την πλώρη δε γυρίζω».

(Δημοτικό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου